Theaterfeest 2024

/imagecache/download/uploads/2024/09/theaterfeest-2024.jpg

Kiwanis Club Schieëpersland Venray e.o. kondigt met trots het Theaterfeest 2024 aan, een uniek experience-diner dat plaatsvindt om fondsen te werven ter ondersteuning van kinderen in de regio die met voedselonzekerheid kampen. Het Theaterfeest vindt plaats op donderdag 17 oktober 2024 bij Schouwburg Venray.

Dit jaar werkt Kiwanis Club Schiepersland samen met het Rode Kruis Noord- en Midden Limburg en Voedselbank Limburg-Noord om voedselvouchers te kunnen verstrekken aan ouders van kinderen die helaas te vaak zonder eten naar school gaan. Het Theaterfeest biedt bezoekers niet alleen een avond met een heerlijk diner en entertainment, maar geeft hen ook de kans om actief bij te dragen aan een nobele zaak. Tijdens de avond zal een veiling plaatsvinden waar diensten en items worden aangeboden, waarvan de opbrengsten direct zullen gaan naar het financieren van de voedselvouchers.

Kaarten kunt u kopen via onze shop