Agenda Kiwanis Venray "Schieëpersland"

Bekijk agenda

Kiwanis Kiwanis Venray "Schieëpersland"

28 leden

Zowyzo

Vergaderlocatie

Onze vaste bijeenkomst is dinsdag - 08:00 pm, 3e - 20:00 pm in Zowyzo Grotestraat 3 5801 BD Venray

Stichting Fundraising Kiwanis Club Venray-Schieëpersland

Fundraise activiteiten vinden plaats door en onder verantwoordelijkheid van ’Stichting Fundraising Kiwanis Club Venray-Schieëpersland’. Deze is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 41064142.

De vereniging draagt ideeën aan voor zowel de fundraise activiteiten als voor de besteding van de opgebrachte gelden. De gelden worden besteed aan goede doelen, waarbij de nadruk ligt op het bevorderen van het welzijn, ontwikkeling en leefplezier van kinderen in de meest ruime zin. Afwijking van dit uitgangspunt is mogelijk.

Lidmaatschap aanvragen

Maak een wereld van verschil

Voor leden

Documentatie en downloads

Kiwanis Kiwanis Venray "Schieëpersland"

Contact met het bestuur

Heeft u een vraag, een opmerking of wilt u meer informatie? Gebruik dan onderstaand formulier.